Timo Huhta
Projektipäällikkö, DI
Olen syntyperäinen vantaalainen, aktiiviliikkuja ja kahden lapsen isä. Toimin kunnallisessa luottamustehtävässä Vantaan kaupunkitilalautakunnan varajäsenenä sekä Vantaa ja Keravan hyvinvointialueen vanhusten palvelut jaoston varsinaisena jäsenenä. Lisäksi kuulun Länsi-Vantaan vihreiden sekä TalousVihreiden hallituksiin. Mukaan politiikkaan lähdin vuonna 2021 osallistumalla kuntavaaleihin.
Haluan rakentaa taloudellisesti menestyvää ja oikeudenmukaista kaupunkia, missä panostetaan kasvuun ja kestävään kehitykseen, lasten ja nuorten hyvinvointiin, laadukkaisiin ja toimiviin kuntapalveluihin sekä liikuntapaikkoihin ja virkistysalueisiin. Hyvinvointialueen luottamustoimessa pyrin vaikuttamaan mihin suuntaan vanhusten palveluita tulevaisuudessa kehitetään. Tulevaisuudessa haluan nähdä vihreiden linjan entistä talouspainotteisempana, astetta maltillisempana ja lähempänä yleispuolueeksi soveltuvaa linjaa.


Timo Huhta
Projektipäällikkö, DI
Olen syntyperäinen vantaalainen, aktiiviliikkuja ja kahden lapsen isä. Toimin kunnallisessa luottamustehtävässä Vantaan kaupunkitilalautakunnan varajäsenenä sekä Vantaa ja Keravan hyvinvointialueen vanhusten palvelut jaoston varsinaisena jäsenenä. Lisäksi kuulun Länsi-Vantaan vihreiden ja TalousVihreiden hallituksiin. Mukaan politiikkaan lähdin vuonna 2021 osallistumalla kuntavaaleihin.
Haluan rakentaa taloudellisesti menestyvää ja oikeudenmukaista kaupunkia, missä panostetaan kasvuun ja kestävään kehitykseen, lasten ja nuorten hyvinvointiin, laadukkaisiin ja toimiviin kuntapalveluihin sekä liikuntapaikkoihin ja virkistysalueisiin. Hyvinvointialueen luottamustoimessa pyrin vaikuttamaan mihin suuntaan vanhusten palveluita tulevaisuudessa kehitetään. Tulevaisuudessa haluan nähdä vihreiden linjan entistä talouspainotteisempana, astetta maltillisempana ja lähempänä yleispuolueeksi soveltuvaa linjaa.
Lue blogiani
Onko ratikan ensimmäisen vaiheen reittilinjaus taloudellisesti perusteltu?
Pitkään käydyssä ratikkakeskustelussa on kuultu paljon mielipiteitä puolesta ja vastaan. Onko kukaan kuitenkaan miettinyt, onko nykyinen reittilinjaus ratikan tuottamien tulojen kannalta perusteltu? Tikkurilan ja Mellunmäen välisen raideyhteyden voidaan olettaa...
Perheasuntojen määrää on nostettava kaavoittamalla lisää pientaloja
Luin uutisen (Iltalehti 17.10.2021) suurten kaupunkien kehyskuntien kasvutarinoista, missä kerrottiin, miten Kaarina on onnistunut houkuttelemaan asukkaiksi etenkin nuoria perheitä. Kaarinan asuntotuotanto on ollut monipuolista, maankäytön suunnittelussa on onnistuttu...
Kohti poliittista uskottavuutta ja luottamustoimia
Toimiessa aiemmin äänestäjän roolissa, olen aina kiinnittänyt huomiota ehdokkaiden aiempaan poliittiseen kokemukseen, erilaisten luottamustoimien määrään ja laatuun sekä ehdokkaan mahdollisuuksiin päästä vaaleista läpi. Toisin sanoen olen tietoisesti tai osin...
Lasten ja nuorten harrastemaksut on pidettävä kohtuullisina
Kuntavaalien aikana lasten ja nuorten harrastustoiminnan maksuttomuus on noussut esille useassa yhteydessä. Eri puolueet ja ehdokkaat ovat esittäneet aiheesta erilaisia näkemyksiä ja vaatimuksia, mutta näitä kaikkia tuntuu yhdistävän konkretian puute. Jokaisella...
Tiekartta Petikon ulkoilualueen kehittämiseen
Olen syntynyt ja viettänyt lapsuuteni Martinlaaksossa, mikä sijaitsee vain kivenheiton päässä Petikon ulkoilualueesta. Tästä syystä Petikon lenkkipolut ja hiihtomaastot ovat tulleetkin minulle hyvin tutuiksi vuosien varrella. Ulkoilualue tunnetaan erityisesti...
Vihreät ovat diplomi-insinöörien puolue
Vihreät ovat diplomi-insinöörien puolue Viime viikkoina kuntavaaliehdokkuuteni tultua tuttavapiirini tietoisuuteen, on puoluevalintani herättänyt ihmetystä erityisesti ystävieni keskuudessa. Julkisuudessa ja ihmisten mielikuvissa vihreät liitetään usein kuuluvan...